Reklam Üst

Egitim sistemimiz

Eğitim sistemimiz ezber bir yapıdan olduğundan kendimi bildim bileli sözel dersleri sevmiyorum. Hatta nefret ettim desem yeridir.
Üniversitelerde dersleri sadece teorik olarak gördüğümüzden akılda kalıcı olmayıp kpps gibi diğer sınavlarda çok zorlandığımızı umarım hükümetimiz biliyordur. Bir an önce bu sistemin değişmesi için önemli değişiklikler yapmaları gerekir.
Teorik değil, teknik eğitim istiyoruz. Gördüğümüz eğitime eğitim diyen herkesi karşıma alıp dövesim var açıkçası. Şaka değil ciddi anlamda eğitim sistemimizden sıkıldım. Yeter artık.
Üniversiteyi bitirince işe gireceğimizi sanırlar büyüklerimiz. İş değişti saygı değer büyükler.:)
ülkede kriz, işsizlik ve borç var.
Devletimiz kapital bir yapı içinde, işveren yanlısı yasalar, işçi sendikalarının ezilmesine yönelik yaptırımlar oldukça işsiz olmaya devam edeceğiz.
Bunalıma girmiş bir genç olarak, yaptığım her yanlışın bir sebebi olmalı ve bu sebeplerden hükümet sorumlu. Çünkü içimde bir gelecek korkusu, ileriye dönük belirsizlik var. İsyan ediyorum.
Konu: Egitim sistemimiz.
Yazar : Hüseyin AKTAŞ

Yorum Yap

Hüseyin AKTAŞ

Daha yeni Daha eski

Konu altı Reklam - Sol

Konu altı Reklam - Sağ