Reklam Üst

SIKILIYORUM ARTIK

Konuya nerden gireceğimi bilmiyorum ve bildiğim tek şey var, oda bitmeyen veya uzayan okulumun yeterince canımı sıkması. Hem Okul bitse bile sanki iş hemen hazır mı sanıyorsunuz. Bir an önce bitirmek için verdiğim onca uğraş ve buna rağmen derslerde kalmam inanın canımı çok fena sıkmaktadır. Yaş 24 bu zamandan sonra emir altına girmek istemiyorum. Okulumun uzaması her konuda beni isyana sürüklemektedir.
Üniversiteyi sadece askerlik için okurum düşüncesi varken artık işler değişmiş durumda. Askere gidip komutan tersleyecek olursa beni, öleceğimi bilsem komutanı oracıkta öldüresiye döverim. Hayatımdan yeterince sıkılmış biri olarak aileden gelen gelirle burada olmam onlara ek bir maliyet oluşturmaktan başka yaptığım iş yok. Derslere her ne kadar çalışsam bile beynim almıyor.
Umarım okul bittikten sonra tetiği şakaklarıma dayayıp beynimi tavana yapıştırmam. Yapacak olursam eğer buna sebep olanlar gerek hocalar, gerek askerlik gerekse hükümet olsun tüm sorumlu bunlardır. Dersler zor geliyor, yapamıyorum.
Askerlik yapasım yok ve okul bitse bile işim yok. Allah herşeyin belasını vermiş ve bir daha verir umarım. Ne diye okul okuyorsam artık.

Yorum Yap

Hüseyin AKTAŞ

Daha yeni Daha eski

Konu altı Reklam - Sol

Konu altı Reklam - Sağ