Reklam Üst

KAPALI ortam AÇIK alan

Genelde yazılarımda nedense şikayetçi veya isyancı durumlardan bahsediyorum. Acaba neden diye düşündünüz mü.?
Düşünmediğinizi biliyorum ve düşündük desenizde inanmıyorum. Çünkü içine düştüğüm durumdan dolayı kendimi her ne kadar 25bin öğrenci içinde görsemde ona rağmen yalnız hissediyorum kendimi.
Yazmak ve çizmek. Kaderim işte bu noktalar arasında gezinip duruyor. Gelişimim söz konusu olmadığı gibi gelişme durumundan bahsetmem gereksiz olacak. Burası benim topraklarım, istediğime istediğim hakareti etme hakkı görüyorum kendimde. Hak haktır hakkını almak en büyük haktır. Bense hakkınız olan hakkı aldığımda daha büyük bir hakka sahip olmuş olurum.
Seviyeme çıkmak için içine düştüğüm durumu anlamanız ile olacak iş değil, milyonlarca insanlarla birlikte olmama rağmen kendimi yalnız hissettiğim durumu anlamakla olur.
Yazar çizer: Hüseyin aktaş.

1 Yorumlar

Hüseyin AKTAŞ

Daha yeni Daha eski

Konu altı Reklam - Sol

Konu altı Reklam - Sağ